Михайло

Професія викладача сама мене обрала. Мені запропонували у 16 років допомогти з англійською, вивчення якої добре в мене виходило. Далі вже все пішло само. Викладання – це те, що в мене насправді добре виходить, та задоволені учні тому гарний доказ
Щоб урок був цікавим, я роблю його максимально інтерактивним. Комфортна атмосфера, безліч цікавих завдань, велику кількість з яких, я розробляю самостійно – яскрава картинка та незвичайні вправи
Мій ефективний спосіб вивчати лексику – занурюватися в неї. Іншого правильного способу немає. Вивчення слів з контексту, саме тих слів, яких не знає учень, та щоб він бачив, як саме вони використовуються
Мій секретний лайфхак викладача – я за конкретику, тому роблю все, щоб мої учні не стикалися з невизначеністю та могли повноцінно розуміти все, без додаткових проблем
Найголовніше при роботі з людьми – чесність та відвертість. Кожен мій учень завжди в курсі плану уроку, що ми робимо та вчимо та що будемо робити далі. І я завжди готовий вислухати учня та змінити щось у плані навчання згідно його побажань. Хоч я завжди стараюсь максимально слідкувати за реакцію учнів на той чи інший аспект уроку, деякі деталі можуть залишатись непоміченними, саме тому я завжди вдячний учням, які говорять свої побажання прямо, адже тоді я зможу створити для них по-справжньому чудові заняття